Serviciile noastre cuprind asistenta in administrarea fiscala in ceea ce priveste TVA si impozitul pe profit (inclusiv in cazul sediilor permanente). in cadrul serviciilor de administrare fiscala, analizam tranzactiile desfasurate de societate pentru a putea stabili tratamentul fiscal al acestora, verificam documentele care stau la baza operatiunilor derulare si pregatim comentarii cu privire la aspectele identificate.

Asistenta privind administrarea fiscala din perspectiva impozitului pe profit cuprinde urmatoarele:

  • revizuirea facturilor si a documentelor detinute de societate in legatura cu operatiunile desfasurate si care au fost utilizate la calculul impozitului pe profit;
  • revizuirea sau pregatirea si intocmirea declaratiilor de impozit pe profit;
  • comunicarea obligatiilor de plata a societatii;
  • asistenta pe durata inspectiilor fiscale de impozit pe profit.

Asistenta privind administrarea fiscala din perspectiva TVA cuprinde urmatoarele:

  • revizuirea facturilor si a documentelor care stau la baza operatiunilor desfasurate de societate, dar si intocmirea si emiterea acestora, dupa caz;
  • pregatirea, completarea sau revizuirea registrelor de TVA, precum si a declaratiilor de TVA;
  • comunicarea obligatiilor de plata ale societatii;
  • asistenta pe durata inspectiilor fiscale de TVA.